Haber

Citroen C3 ELLE Türkiye’de satışta

citroenve ELLE markaları, Citroen C3 ELLE 1.2 PureTech 110 HP EAT6 motor ve 681 bin 400 TL fiyatla Türkiye pazarına sunuldu.

Bu özel sınırlı üretim C3, mat gümüş mavisi vurguları, Alcantara iç yüzeyleri ve ek donanımıyla rahatlık ve kalite hissi veriyor. Geri görüş kamerası, anahtarsız giriş ve çalıştırma, ısıtmalı ön koltuklar, gelişmiş sürüş destek sistemleri, Vector 17 inç alaşım jantlar, koyu renkli arka camlar, gösterge paneli çevresinde krom çerçeve ve deri direksiyon, Citroën C3 ELLE’de standart olarak sunuluyor.

Citroen C3’ün bu özel versiyonu, ELLE Magazine’in 21 Kasım 1945’te yayınlanan ilk sayısına atıfta bulunuyor. Siyah şerit üzerine düz beyaz harflerle “1945’ten Beri ve Sonsuza Dek” ibaresi ile dikkat çekiyor. İki ikonik Fransız markası arasındaki ortaklık, moda, zarafet, rahatlık ve sosyal çıkarlar aracılığıyla kadınlara hitap etme konusundaki ortak tutkudan doğdu.

Grafik imzalı taze ve yeni renk paketi

C3 ELLE, ELLE logosunun renklerini çağrıştıran beyaz veya siyah olmak üzere iki tavan rengi seçeneği ile standart olarak iki renkte sunulur. Siyah ve beyaz; Kum, kutup beyazı, çelik grisi, platin grisi veya parlak siyah gibi gövde renkleri ile kombine edilebilir. Model yeni mat gümüş mavi renk paketi ile sunuluyor. Metalik vurgulu koyu buzul mavisi, taze ve çağdaş görünümüyle tüm gövde renkleriyle uyum sağlar. Hava yastığı ekleri, ızgaradaki far ekleri ve tavan etiketini çevreleyen renkli vurgular, C3 ELLE’nin yeni renkleriyle uyum sağlar.

canlı renkler

İç mekanda kişiselleştirme devam ederken, yeni mat gümüş mavi renk paketi ile uyumlu bir ambiyans yakalanmış. İki tonlu Advanced Comfort koltuklarda ana döşeme olarak açık Prusya grisi kumaş kullanılırken, sırtlıkların üst kısımlarında rüzgar grisi Alcantara’nın lacivert-gri tonlarında kullanılmış. Yine yorumlanan şerit desen üzerine basılmış marka logolu dekoratif şerit, mavimsi saten vurgularla sırtlığın üst kısmını koltuğun geri kalanından ayırır. Değişen malzemeler ön konsoldaki kalite algısını artırıyor. İlk kez özel versiyonda, genelde premium versiyonlarda kullanılan Alcantara, C3 ELLE versiyonunun ön konsolunda kullanım buluyor. Mat rüzgar grisi, renk paketinin buzlu efektli metalik mavi çerçevesiyle kontrast oluşturuyor. Ayrıca mavi tonlardaki çift dikey dikişler Alcantara’nın yüzeyini tamamlıyor. Ana beyaz renk ve siyah şeritle çevrili ELLE logosu, yer paspaslarının arka planında açıkça görülebilir. Anahtarlık ve araç içi çanta da Citroen ve ELLE ortaklığının iki logosunu sergiliyor.

Citroen C3 ile ilgili istatistikler

Üçüncü nesli ile yollarda olan C3, markaya özgü konfor detaylarının yanı sıra kişiselleştirilebilirliği ile de satış başarısını artırıyor. Bu özel sürüm, 2018’de dünya çapında 9.000’den fazla satan ilk sınırlı özel sürümü takip ediyor. Tüm Avrupa’daki C3 müşterilerinin yaklaşık yüzde 60’ı arabalarını iki tonlu, yani farklı tavan rengine sahip bir kombinasyonda tercih ediyor.

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan ELLE Lisans Toplama Müdürü Sandrine Gay; ELLE markası 77 yıldır modaya, güzelliğe, kültüre ve yaşam tarzına özel ve özgün bir yaklaşım sunarak her anlamda kadınların her anlamda yanında olmuştur. günlük yaşam” dedi.

Citroen Renk ve Beyaz Eşya Başkanı Muriel Prodault; “ELLE ve Citroen, C3 için bir kez daha daha fazla stille çağdaş bir kombinasyon yarattı. C3 ELLE’nin hem dışını hem de içini süsleyen yeni mat gümüş mavi renk paketinin pastel mavisi taze bir baharın habercisi. “Yolcu kabinindeki metalik vurgular, Alcantara koltuklar ve gösterge paneli, deri direksiyon simidi ve renkli camlarla kontrast oluşturarak ferah ve aydınlık bir ortam yaratıyor. Oturma odası konforunda bir yolcu kabini oluşturuyor.”

Kaynak: Carmedya.com / Araba

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu